دانلود آهنگ باور از پیام مقامی+ متن شعر

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ باور از پیام مقامی +متن شعر

 

 

دانلود آهنگ باور

دانلود آهنگ باور با لینک مستقیم

 

 متن شعر

 

حرفامو باور کن بدجور گرفتارم .. هم بغض بارونم هر لحظه میبارم

 

این بی قراری ها تقصیر چشماته .. ای که نمیبینی تو قلب من جاته ..

 

حرفامو باور کن .. بیرنگ و بینورم .. از حس پروازم یک آسمون دورم ..

 

این خستگیهامو ای کاش که میدیدی .. من بی تو پژمردم اما نفهمیدی

 

حرفامو باور کن .. حرفی بزن با من .. این حس دلگیرو با یک نگاه بشکن ..

 

این فاصله عشقو ..  از یاد تو برده .. اسمم به دست تو انگاری خط خورده ..

 

باور کنی یا نه درگیر تقدیرم .. یک روز از این روزا من بی تو میمیرم ..

 

 

نظر یادتون نره!

 

 


نظرات شما عزیزان:

id
ساعت13:40---7 مرداد 1396
عزیزم سلام خیلی عاشقتم شاید تو اینو نفهمیده باشی هر روز فقط به تو فک میکنم و فقط به یادتو خوابم میبره همیشه وقتی میبینمت گریم میگیره ولی تو بی تفاوتی نسبت به من هر وقت که صدات میزنن یا اسمتو جلوم میبرن خوشحال میشم اسمت به من ارامش میده خیلی دوست دارم عاشقتم چرا اینو نمیفهمی بفهم میخوام به بابام و مامانم بگم ک دوست دارم . حرفامو باور کن بد جور گرفتارتم عزیزم

id
ساعت13:34---7 مرداد 1396
خیلی دوست دارم باور کن

id
ساعت13:34---7 مرداد 1396
خیلی دوست دارم باور کن

مهدیه
ساعت13:27---7 مرداد 1396


id
ساعت13:40---7 مرداد 1396
عزیزم سلام خیلی عاشقتم شاید تو اینو نفهمیده باشی هر روز فقط به تو فک میکنم و فقط به یادتو خوابم میبره همیشه وقتی میبینمت گریم میگیره ولی تو بی تفاوتی نسبت به من هر وقت که صدات میزنن یا اسمتو جلوم میبرن خوشحال میشم اسمت به من ارامش میده خیلی دوست دارم عاشقتم چرا اینو نمیفهمی بفهم میخوام به بابام و مامانم بگم ک دوست دارم . حرفامو باور کن بد جور گرفتارتم عزیزم

id
ساعت13:34---7 مرداد 1396
خیلی دوست دارم باور کن

id
ساعت13:34---7 مرداد 1396
خیلی دوست دارم باور کن

مهدیه
ساعت13:27---7 مرداد 1396


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، ، ،


برچسبها:



قالب ساز آنلاین